Hello Sweden!

Inte haft alltfor mycket tid over till att skriva, full rulle all day long. Resan gick bra, akte tag till kastrup, kommer in i en stor javla entre, forsta tanken, "vafan har jag gett mig in pa", va dock inga problem att hitta, checkade in vaskan, tog ett varv runt flygplatsen for att sedan sla mig ner och ata en god, men dyr, hamburgare =) Tog ungefar 10 timmar att flyga, det gick bra men vetskapen att man skulle flyga i 8 timmar till gjorde det segt. Allt pa planet va gratis och sjukt nice service, me like. Snackade ett par timmar med en gubbe som va pa vag till Thailand.

Nar planet landat i Bangkok gick jag direkt till gaten och vantade dar, va trott som fan, hade inte sovit nagot pa planet. Vantade i typ 2 timmar, sen bar det av mot Mekbourne. Hade ett mycket nyare plan med egen dator och skit, satt och kollade film och spelade Super Mario en bra bit av resan =P

Landar i Melborune runt halv atta, tog ett tag innan jag fick ut min vaska och kunde passera tullen. Men det gick la ratt smidigt anda...

Blev hamtad pa flygplatsen av faster marie och hennes man, steven. Drog en liten repa genom stan, underbart vackert, alla javla ljus, ;verallt, tar aldrig slut. Hade val egentligen bara tankt hoppa i sang efter att ha kommit till deras lya men steven bjussade pa jim bean och ol och det blev en del biljard, typ till halv sex pa morgonen, hehe. Har blivit en hel del tavlande mellan mig och steven, den javlen har dock lyckats krossa mig de flesta ganger.

Har haft det javligt trevligt har och blivit javligt bra omhandertagen, kanns som jag bott har hela mitt liv. Har aven bestamt att jag skall komma tillbaka hit och bo har i ett par dagar innan jag aker till Bangkok.

Nu i dagarna har jag chillat en del, vadret har varit sadar, har varit en svang i stan pa egen hand, fick checkat in en del cleana stallen och fick en smak av folket har i australien, underbara. Imorgon skall jag in till stan igen, har gjort en javligt nice runda som ska tacka in det mest intressanta jag vill se i Melbourne. Fyfan va stort det ar, en liten halmstadbo som jag har inte mycket att saga till om, thats for sure. Steven & marie har kort runt lite i stan och visat runt, orkar inte skriva ner alla stallen vi besokt men det har varit en javla massa frana saker. Dessutom har dem javlarna en varsin v8 sa en tur i staden blir bara extra rolig, if ya know what i mean ;)

Stannar i Melborune tills pa mandag, da aker jag till Sidney. Skall forsoka att blogga en gang till innan jag aker. Trodde att det skulle finnas mer tid over for bloggeriet men som det ar just nu ar det full rulle. Hoppas det allt ar nice i sverige. Vet att nagra forsokt smsa men har nytt nummer och klippt mitt gamla simkort sa det ar till ingen nytta.

Det va allt for denna gang, har inte pallat ta nagra bilder annu, far fixa det innan jag aker.

Cu


Kommentarer
Postat av: Christer

Ska bli kul att resa med dig i höst ;)

2009-09-12 @ 10:16:21
Postat av: Sara

Det låter härligt SVAAAAAN!

2009-09-12 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0