Coffs Harbour

Det blev totalt 3 riktigt softiga dagar (4 natter). Sa kan man sammanfatta vistelsen i Coffs Harbour. Gillade verkligen allting; javligt goa roomies, sjukt fint hostel och sjukt gott vader!


Kom dit relativt sent, framat sextiden pa kvallen. Hade som vanligt inte bokat nagonstans att bo... Lyckligtvis fanns dar en gubbe fran ett hostel som erbjod sang pa ett 4 1/2 stjarnigt hostel, for en okey penning. Bokade in 3 natter till att borja med, vilket senare forlangdes med annu 1.

Forsta tva dagarna tog jag det relativt lungt, mycket pa grund av att ansiktet borjade bli rott, for rott. Kakade gott, laste min bok, kollade film, snackade skit med folket pa hostlet, ni kanner till "softar" gargongen. Dag tva gjorde jag som sagt mitt fallskarmshopp. (vilket ni kan lasa om i foregande inlagg) samt gick en runda till stan.


Dag tre vaknade jag och kande ett surfing sug, ett rejalt sadant. Bokade en lektion och pos ner till stranden. Kom dit 30 minuter for tidigt sa snackade med ett redigt surfing-pro samt med instruktoren. Surfing lektionen va sadar, daliga vager. Mr.teacher sa dock att det inte finns alltfor mycket att anmarka pa min "resning" och jag agnade passet at att lara mig svanga, svart som faen. man ar sa sjuuukt trott efterat.


Efter surfningen sprang jag och kopte mig en skateboard. Det ar sa sjukt manga som bradar runt har i Australien. Lika bra att "give it a go" innan man blir for gammal, hehe. Broken legs, here I come...
Hade aven planer pa att boka dykningskurs har nere men angrade mig i sista sekund, tar det uppat carins, aven om det ar billigare har nere.


Mer att tillagga, nasta stopp kommer att bli Byron Bay. Planer: Lara mig sta pa min brada, sooooofta, dricka ol, chilla pa stranden och kanske hyr jag rentav en surfingbrada och forbattrar mina uber skills, we'll see.

Baaaaj

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej. Vilken tur att vi tog en extraförsäkring på dig,Jag menar skateboard, fallskärmshoppning, glömda ryggsäckar etc, Tur att vi får reda på allt efteråt. Hälasar från mormor, se upp för hajar(går de på land???) Ha det så bra. Vi hörs

2009-10-03 @ 08:41:39
Postat av: Frallan

Tja, låter bra de senaste inläggen! :D cleant att du inte bara fastnar på en bar å dricker öl i ett par månader ;) take care, közzz

2009-10-04 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0