Sumé av helgen

Då va det söndag igen, längtar faktiskt till imorgon! Inte för att det ska bli kul att arbeta i ytterliggare 5 dagar, nej, det finns en annan tjusning, det dröjjer nämligen en hel vecka till nästa måndag ;)

Helgen har varit clean i alla fall;

I fredags var det släktkalas för moster Linda som fyllde år, god mat och trevligt sällskap :)

I lördags ringde klockan vid 9, då va det dags att packa fiskeprylarna, ladda med en ordentlig frukost för att sedan köra till Saxebol och gäddmeta. Blev en lärorik fiskeresa och nästa gång vet vi exakt hur vi skall gå till väga för att fånga sjöns bjässar. Blev inga bjässar på denna turen, istället kan fisket kan sammanfattas med spöregn, åska, spöregn, uppehåll och inte en tillstymmelse till gädda, fail med andra ord. I veckan väntar havsöringsfiske, då hoppas vi på större lycka ;)

Efter ett mindre lyckat fiske drog jag hem till frallan för att dricka öl och slappa, det slutade med att vi landade i Varberg på WWs. Blev la absolut inte som vi tänkt oss att det skulle bli, men men :P

Idag har jag och det "irländska stålet" som bror min själv kallar sig varit på Harry Potter. Sammanfattar filmen med att ge den 2½ av 5 trollstavar, bedömningen talar för sig ;P Sedan drog vi en pizza och nu sitter jag här...

Imorgon väntar ett  tolvtimmars arbetspass, off to bed.

Over and out,
Vezzz.

Kommentarer
Postat av: Tomi

Vi träffade din brossa på gymmet idag, jävlar va lång och biffig han blivit!

2009-07-20 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0