Ännu en vecka

Yesbox, precis som rubriken säger, ännu en vecka förbi...

I ärlighetens namn gör jag inte alltför mycket på dagarna, jobbar & sliter, thats it. Förra veckan jobbade jag över 3 dagar, sen ere bara hem, käka och hoppa i säng. Fick dock veta att jag är en av fem stycken som får förlängt med 1 månad. Det betyder att jag kommer att jobba fram tills dagen jag reser, inget ledigt här inte ;)

Helgen har varit lung, i fredags vare bara chill, i går firade mamma & pappa bröllopsdag (13 år, grattis!) så då var vi på stan och käkade, sen hemåt och chilla. Drack lite öl och spelade kort, trevligt. Framåt spöktimman kom Håkan & Metna förbi för att sedan skeppa oss vidare till en bygdegårdsfest, dåligt ös men trevligt anyways. Idag kommer det lite släktingar förbi för att grilla, blir nog trevligt :)

Har även börjat läsa Stieg Larssons Män som hatar kvinnor, underbart bra bok faktiskt.

Avslutningsvis ett citat från allas våran telia Gunnar;

"Det är han, det är han som är the bad guy"

Kommentarer
Postat av: Henke

Låter najs detta svanen:D Så det blir australien?



Du får komma ner hit nu nån gång, Herman har vart här 2 gånger i sommar redan, vi har inte fått tag på dig:/

2009-08-02 @ 12:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0