Long time, no seen.

Ett tag sedan jag skrev, egentligen har jag inte alltför mycket att skriva right now. Jobbet tar mycket av ens tid, blivit en hel del övertid på sistonde också.

Hmmm, angående resan så har jag inte gjort särskillt mycket "fixande" - beställde hem en guidebok om Australien på 700 sidor, lite läsning såhär innan resan ;) Checkade faktiskt efter samma bok inne i stan, kostade fan 150 spänn mer än på internet. Blev irriterad över deras rövarpriser och gick fram till kassan för att fråga om de menade allvar, det blev dock en jävla folksamling bakom mig, det var inte rätt läge att argumentera över priset, det slutade med att jag sa att jag inte hade med mina glasögon och inte kunde se prislappen. Fail? ;)

Tänkte att någon gång under veckan skriva ner en "ha med lista" över prylar som kommer ligga i väskan då många undrat över detta. Kanske kan vara kul att se vad jag har "fixat" rent praktiskt och vad som ännu måste göras. Kan vara bra för mig själv också att verkligen få allting nerskrivet, bara 5 veckor kvar tills jag reser, längtar ;)

Helgen ska väl sammanfattas också;
- fredag = marinfestivalen.
- lördag = marinfestivalen.
- söndag = bokläsning & chillning. Lyckades bränna mig något så in i helvete, en utav de värre bränningarna jag kan minnas har råkat ut för. Undra hur fan jag ska klara solen i australien?

Aight, that's it for now folks,

Smell ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0